ZARZĄDZENIE NR O/3A/2016
WÓJTA GMINY JERZMANOWICE-PRZEGINIA
z dnia 20 stycznia 2016 r.
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych określonych w Rocznym Programie Współpracy Gminy Jerzmanowice-Przeginia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, na rok 2016.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r., o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015r., poz. 1515 tj.), art. 11 oraz art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (dz. U. z 2014r., Nr 1118 z późn. zm) oraz § 15 uchwały nr XIV/92/2015 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia w sprawie: przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Jerzmanowice-Przeginia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, prowadzącymi działalność pożytku publicznego, na rok 2016, zarządza się, co następuje:
§1.
1. Ogłasza się otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych.
2. Zadania o którym mowa w ust. 1 to zadania z zakresu priorytetowych zadań publicznych wskazanych w uchwale nr XIV/92/2015 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 23 listopada 2015 r. w sprawie Rocznego programu współpracy Gminy Jerzmanowice-Przeginia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, prowadzącymi działalność pożytku publicznego, na rok 2016.
3. Treść ogłoszenia o otwartym konkursie ofert stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§2.
1. Ogłoszenie o konkursie publikuje się poprzez jego zamieszczenie:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej;
2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Jerzmanowice-Przeginia:
3) na stronie internetowej Gminy Jerzmanowice-Przeginia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
§3.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Zastępcy Wójta Gminy Jerzmanowice-Przeginia.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.