2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowanie ustaw: Prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o finansach publicznych,
-
znajomość zasad przygotowania i rozliczania merytorycznego i finansowego projektów z funduszy zewnętrznych,
-
umiejętność zarzadzania projektami finansowymi z funduszy zewnętrznych,
-
znajomość języka angielskiego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
poszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji możliwych do pozyskania środkach finansowych w ramach unijnych programów pomocowych oraz innych o podobnym charakterze, dostępnych dla Gminy lub jej jednostek organizacyjnych,
-
wnioskowanie do Wójta o powołanie zespołów zadaniowych między referatami Urzędu lub pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Gminy do opracowania wniosków w ramach wybranych i wytypowanych programów,
-
przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych i opracowywanie niezbędnych dokumentów,
-
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków,
-
przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń,
-
organizowanie i realizowanie działań promocyjno-informacyjnych gminy,
-
współpraca z merytorycznymi pracownikami w przygotowaniu wniosków o środki pomocowe z Unii Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych,
-
współpraca z instytucjami rządowymi i pozarządowymi w zakresie integracji europejskiej,
-
reprezentowanie Gminy w kontaktach z instytucjami dysponentami funduszy pomocowych unijnych i innych potencjalnie dostępnych,
-
przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie BIP,
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony,
-
wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat (40 godzin tygodniowo) od poniedziałku do piątku (dobowy wymiar czasu pracy- 8 godzin),
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia,
-
rodzaj pracy: praca biurowa, przy komputerze, wymagająca dużego stopnia samodzielności,
-
możliwość uczestniczenia w szkoleniach.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu lipcu 2015 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Jerzmanowice-Przeginia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys – curriculum vitae,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
kopia dowodu osobistego,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
oryginał kwestionariusza osobowego,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,,
-
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów naboru,
-
kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późń. zm).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Jednostki) lub pocztą na adres Urzędu (Jednostki) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych w terminie do dnia 7 września 2015r. (nie krótszym niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (Jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202)”.
Zastępca Wójta Gminy
(-) Stanisław Piksa