W związku z licznymi zgłoszeniami w sprawie zimowego utrzymania dróg gminnych, celem możliwości weryfikacji wszystkich zdarzeń oraz potwierdzenia ich zasadności, Urząd Gminy Jerzmanowice – Przeginia poszukuje osób chętnych do pełnienia funkcji koordynatora zimowego utrzymania dróg gminnych z ramienia Gminy Jerzmanowice - Przeginia.
Zakres obowiązków:
- Kierowanie akcją zimową i nadzór nad prawidłowością wykonywanych usług w sezonie 2018/2019 nad Wykonawcami prac zgodnie z zapisami umowy oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia zimowego utrzymania dróg dla zadania „Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2018/2019. Podzielone na 2 części – zadanie nr 1 i zadanie nr 2”,
- Udzielanie informacji,
- Sporządzenie protokołów i zestawień,
- Objazdy dróg celem weryfikacji wykonanej usługi w zależności od czasu prowadzenia, akcji zimowej czynnej i biernej.
Wymagania:
- Własny samochód,
- Rejestrator obrazu trasy objazdu dróg (zapisujący datę i godzinę przejazdu),
- Dyspozycyjność całodobowa,
- Odpowiedzialność.
Charakter zatrudnienia: umowa zlecenie.
Ofertę należy składać na dzienniku podawczym w Urzędzie Gminy Jerzmanowice –Przeginia, ul. Rajska 22, 32-048 Jerzmanowice, podając cenę wynagrodzenia ryczałtowego brutto za jeden miesiąc wykonywanej usługi. Ofertę należy składać w zamkniętych kopertach.
Termin składania ofert: 07.01.2018 r. do godz. 16.00.