Zapraszamy do zapoznania się z warunkami przetargu na najem lokalu użytkowego w Domu Ludowym w Przegini, które dostępne są w BIP Gminnego Ośrodka Kultury w Jerzmanowicach pod adresem: ogłoszenie o przetargu wraz z regulaminem
WARUNKI, KTÓRE NALEŻY SPEŁNIĆ, ABY DZIECKO ROLNIKA MOGŁO SKORZYSTAĆ Z DOFINANSOWANIA:
1. data urodzenia dziecka – od 1 stycznia 2003 r. (wiek – do 16 lat)
2. jedno z rodziców (prawnych opiekunów) jest ubezpieczone w pełnym zakresie w KRUS (Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - jednocześnie w zakresie emerytalno-rentowym oraz wypadkowym, chorobowym i macierzyńskim) lub pobiera rentę bądź emeryturę z KRUS.
Uwaga: ubezpieczenie w KRUS tylko w zakresie emerytalno – rentowym wyklucza z możliwości dofinansowania zimowiska.
Uwaga: rodzic/opiekun prawny musi być ubezpieczony w KRUS w trakcie trwania zimowiska (ubezpieczenie nie może kończyć się przed zakończeniem zimowiska).
3. dostarczenie przez Rodziców kompletu uzupełnionych i podpisanych dokumentów:
1. zaświadczenie KRUS o podleganiu ubezpieczeniu,
2. karta uczestnika,
3. Oświadczenia RODO.
Do pobrania:
Wójt Gminy Jerzmanowice-Przeginia informuje, że na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Jerzmanowice-Przeginia w Jerzmanowicach, ul. Rajska 22 32-048 Jerzmanowice został zamieszczony na okres 21 dni wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Jerzmanowice-Przeginia, przeznaczonych:
do zamiany – w zamian za działkę nr 36/4 o pow. 0,0027 ha gmina zamierza nabyć działki nr 230/7 o pow. 0,0010 ha i 229/3 o pow. 0,0017 ha położone w obrębie Jerzmanowice, gmina Jerzmanowice-Przeginia.
Osiemdziesiąt pięć lat to bez wątpienia wiek bardzo słuszny – i to zarówno gdy odnosi się do ludzi, jak i wówczas, gdy mowa jest o instytucji. Orkiestra Dęta z Przegini może się pochwalić właśnie takim wiekiem.
Dziś o godz. 17.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy odbędzie się X sesja Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia. Obrady będą transmitowane na żywo. Zapraszamy do śledzenia transmisji pod poniższym linkiem:
od godz. 10.00 dnia 21.07.2019 do godz. 24.00 dnia 21.07.2019 burze z gradem/2, deszczu do 50 mm, porywy wiatru do 100 km/h.
Uprzejmie informujemy iż 16-07-2019 w Baranówce odbyło spotkanie Wójtów / Burmistrzów wszystkich 41 Gmin będących w projekcie celem podjęcia decyzji związanych z postępowaniem przetargowym na wyłonienie Wykonawców.
Przypomnijmy iż postępowanie przetargowe było podzielone na 4 części. Niestety ceny złożone przez oferentów na trzy pierwsze części tj. dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych, dostawę i montaż pomp ciepła i dostawę i montaż kotłów na pellet przewyższają kwotę wynikającą z umowy z Urzędem Marszałkowskim o dofinansowanie projektu.
Wobec powyższego po dogłębnym przeanalizowaniu problemu zdecydowaną większością głosów została podjęta ostateczna decyzja o unieważnieniu:
Po przeliczeniu wszystkich kosztów sumując zaproponowaną przez Oferenta np. cenę jednostkową kotła czy instalacji solarnej wychodzą wysokie koszty całkowite. Z związku z czym realizacja I, II i III części w tym postępowaniu przetargowym jest nieuzasadniona ekonomicznie. Oczywiście nie oznacza to, że całkowicie rezygnujemy z tych źródeł tylko przystąpimy w zakresie tych części do ponownej procedury przetargowej. Niestety ze względu na czas który potrzebny jest na przeprowadzenie ponownego przetargu niemożliwe staje się wykonanie tych instalacji w zaplanowanym terminie. O nowych terminach realizacji będziemy Państwa na bieżąco informowali.
Prosimy naszych Mieszkańców o cierpliwość i wyrozumiałość.
Do pobrania: